23 Ocak 2014 Perşembe

Arkadaş...

"Gercek dostuklar sırça kadehe benzer,zor kazanilir ama cabuk kirilir.Kalici dostluk özlemi cekilen ve de yillandikca lezzeti artan kaliteli sarap gibidir...Gercek dost,en iyi,gunumuzde kiskanmadan bizimle mutlulugumuzu paylasabilendir.."

     Gerçek dostluklar sırça kadehe benzememeli.. Çünkü insanı en iyi dostu anlar.. Ne sevgili ne anne ne baba.. Gerçek dostluklar kalıplaşmış beton gibi olmalı zor,sert ama sağlam kaya gibi yani.. En ufak sallantıda sendelememeli.. Neden mi? İnsanın nazı kızgınlığı en sevdiğine geçer bazen.. Saçma evet.. Ama insanın doğasında bu da var işte.. Geçirdiğimiz 17 ayın ardından senin için dediğim tek kelime "İyi ki tanımışım."  Bu zaman diliminde o kadar güzel anlar geçirdik ki sana dair hep güzel hatıralar olacak aklımda.. En kötü zamanlarımda yanımda olduğun için ne zaman baksam hep orda durduruğun için çok teşekkür derim.. Hayat boyunca ; dünyalar tatlısı çocukların olduğunda, onlar büyüdüğünde, eşin ve sen iki ihtiyar olduğunuzda hatta emekli olup o 'Taş Evlere' yerleştiğinizde :) o vakitlere kadar görüşmek istiyorum seninle.. Canım arkadaşım..Hayat boyu nerde olursan ol, nerde olursam olayım hep bi telefon kadar mesafe olsun aramızda.. Belki günlerce konusamasak hayat telaşesine kapılsak bile her konustuğumuzda her görüştüğümüzde hep bugünden başlamış gibi olsun aramızdaki samimiyet.. Çünkü;
    


                                                     beraber içtiğimiz kahvelerin


                                                        eğlenceli pazar günlerimizin


                                                          yaptığımız sohbetlerin
                                                                       

                                              Ve kahvaltıların tadı hep damağımda olacak..


     Belki çok kırdım seni ya da zıtlaştığımız zamanlar oldu ya da üzdüğüm belki üzüldüğüm .. Hepsi için toplu af dilesem affeder misin beni ??
     Bende ki yerin inan çok farklı.. Hayatımda ki bi kaç dosttan biri oldun sen.. Ve seni kaybetmek benim için büyük kayıp olur.. Hiç kaybolma hayatımdan ..


video


    Buralarda geçirdiğimiz günleri hatırlatacak birşeyler olsun istedim elinin altında.. Baktıkça hatırlayacağın hatırladıkça gülümseyeceğin.. Hayatın boyunca huzur,sağlık ve aşk senınle olsun..Seni seviyorum..  Kübra'ya ...










2 yorum:

  1. yaaaaaaa:( çok etkilendimmmmm:( çok teşekkür ederim, sen de benim doğmamış kardeşlerimdensin, sevdiğim için arada kırıldığım olmuştur sırf dostluğumuzu kaybetme korkusu yüzünden fazla içlendiğimdendir...ben de seni çok seviyorum ve hayatım boyunca görüşmek istiyorum, yerimizi kimse almasın:) yazı için çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  2. Beğendiysen sevdiysen ne mutlu bana canım :)*

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)