27 Ağustos 2014 Çarşamba

Melek..

O benim çocukluk hatırlarım..İlkokul yaramazlıklarım..İlk haylazlıklarım..
O, başlı başına terapi merkezım.
Cok mu mutsuzum canım mı sıkkın çok mu keyifsizim bi telefonu ıkı kıkırdaması kendıme getirir beni..
Dünya umrunda degil O'nun..
Sevdiği adam yanında olsun yeter.
Dünyayı yerinden oynatır..
Varlığı bile yeter hayattan keyif almanıza..
Neşelidir,hamarattır,eğlenmesini bilir..
Takıntılı değildir..Alıngan hiç..
Yormaz sizi..
Bıktırmaz..
Sabırlıdır ve hep güler..
Kolay kolay sinirlenmez ama sinirlendiğinde de gözü kararır..
Şimşekler çakar gözlerinde..
Kaçacak delik ararsınız..
Sevdiği adam dedim hani..
Evlendiler..
Mutlu bi aile artık onlar..
Bu kadar çok sevdiğiniz birirnin en özel günlerinde yanında olamamak ne demek bilemezsiniz..
Ömür boyu duyulacak bi pişmanlık artık benim için..
Ama mazeretim var, o hafta bende nikah kıydım..
Şehir dışındaydım..
Çok istedim..
Yetişemedim..
Zaten O böyle şeylere bakmaz..
Kalbine bakar bi insanın..
Sözler,tavırlar,geç kalınmışlıklar önemli değildir O'nun için..
Eğer gerçeksen ve samimiysen geride kalan herşey çöptür..
Kalbine bakar ve sevmeye devam eder..

**********

Ailelerin en mutlusu,Çocukların en güzeli,Evlerin en huzurlusu seninle olsun Cansu'm..
İlk fırsatta kalbinin güzelliğini yansıttığın evinde o şeker gibi sohbetine gelicem..
Bekle beni :*








1 yorum:

  1. Beni böyle güzel gözlerle gördüğün için binlerce kez teşekkür ederiyorum.senin gibi güzel iyi kalpli sevecen komik :) bir dost edindiğim için gerçekten çok mutluyum.iyiki varsın canım dostum benim çok seviyorum seni ...
    (Aslında bu harika duygulara harika bir şekilde cevap vermek gerekiyor ama beni bilirsin cümlelerle aram iyi değildir :))
    Cansu Durmaz

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)