13 Şubat 2016 Cumartesi

En Özel Sevgiliye

Uzun zaman oldu yazmayalı.. Yazmaya değer bir şey yaşamayalı..
En son yazılarımı hatırlıyorum.. Bi adam sevmiştim .. O'na dairdi hepsi..
Şimdi ise sen geldin .. Sana dair her şey.. Hayatımız sana dair.. Gülüşlerimiz ,planlarımız, hüzünlerimiz sana dair.. İyi ki geldin .. Bizi tamamladın.. Aile yaptın .. Anne yaptın , Baba yaptın .. Ömrümüze neşe kattın .. Küçücük ağzından çıkacak en ufak sese bağlı kıldın bizi.. Sevgilim .. Sevgilimden gelenim .. Beni ben yapanım .. Bizi biz yapanım ..

***********

Bi sabah ansızın bana geldiğini öğrendim .. Ruhuma yerleştiğini.. Kalbimi çaldığını öğrendim.. Ne olduğunu anlamadım aslında ama içimdeki huzuru hissedebildim .. Varlığını sen daha minicikken hissedebildim .. Gün gün aklım , kalbim sende yaşadım .. Sevdiğim adamın elini daha bi sıkı tuttum .. Daha bi sıkı sarıldım hayata .. Daha bi ben oldum .. Daha bi biz olduk seninle..

Ve o gün sabahın kör karanlığında her yer zifiriyken gün aymaya başlamıştı aslında içimde .. Evimizde güneş açmaya başlamıştı .. Ne garip .. Onca acının , sancının , ağrının arasında dimdik durabilmek .. Öyle çaresizce kıvranırken aslında güçlü hissedebilmek.. Deli gibi ağlarken aslında için için kahkahalar atabilmek .. Bu son, dayanamam , öldüm dediğinde aslında yaşamaya yeni başladığını bilmek ..Ne mucizeviydi seni beklemek ..Sen nasıl mucizeviydin ..

Kan ter içindeyken ben .. Ben ağlarken .. Sen gülebilir miydin  ? Sesin hala kulağımda.. O ilk ağlayışın .. Duyduğum en güzel ritm , en güzel müzikti sesin .. Gördüğüm en güzel yüzdün sen .. Hissettiğim en güzel koku ..
Küçücüktün kucağıma aldım ..  Bakmaya kıyamadım .. Bi sana bakmaya doyamadım .. Bi de sevdiğim adama .. Babana  ..

İşte o gün doğdum ben .. Yeniden doğduk biz ..

************

Sen bizim birbirimize verebileceğimiz en güzel hediyesin annecim.. Ne ben senden daha güzel bir şey verebilirdim bu hayatta babana, ne de baban bana..

Bu yüzden bizim Sevgililer Günümüz Sen'sin ..

Bize hoş geldin Meleğim..

Hayatımıza hoş geldin oğlum ..


                                                                                                                13/02/2016
                                                                                                     Bir Çınar'ın Gölgesinde  - 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)