17 Ocak 2014 Cuma

Bi'şey Söyliycem

     Hayat ne garip.. 2013 yılı benim için oldukça kötü geçen bir yıl oldu.. Hatta öyle ki 31 Aralıkta bile olumsuzluklar yaşamadım değil.. Peşimi bırakmayacak diye korktum :S          Hastalıklar,ayrılıklar,hüzünler,kayıplar.. 2014 ten alacaklıyım bu yüzden.. arada gecen sadece bir gün 31 Aralıktan 1 Ocak 2014 e geçtiğimiz an kendimi yeni bir hayatın en başında hissettim.. taze bahar çiçekleri gibi.. Yağmur sonrası gelen toprak kokusu gibi.. Bu yıl kendime sözüm var düşüneceğim tek konu 'kendim' olacağım.. Kendi mutluluğum,kendi rahatım,kendi huzurum.. İlk iş olarak evimi değiştirdim minik kutu gibi ama çok şirin bir eve geçtim.. Sıra hayatıma küçük dokunuşlar yapmaya geldi.. Bu yıl benim yılım olmalı .. Bu yıl benim yılım olacak.. E bunun üzerine hepimize mutlu bir hafta sonu dilemek farz oldu :)



   

1 yorum:

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)