20 Mart 2014 Perşembe

Candan İleri

     Yağmur sonrası hafif bi güneş açar hani, ortalık toprak kokusuna bürünür.. Garip bi huzur gelir insanın üzerine.. Eğer o gece rüyada sen varsan ve güzel bi rüyaysa o sabah ilk uyandığımda içime dolan huzur tam da böyle işte.. Kavgalar gürültüler sözler hepsi hava da asılı.. Seni gördüm kokunu hissettim ya bi de üstüne süt liman hani aramız.. Rüya gibi.. Ki rüya zaten..

*****

     Gece yarısı uykunun en tatlı yerinde sarsılır yer altından hani.. Korku ve telaş kaplar her hücreni.. Karanlık göz gözü görmez.. Ölüm kokusu alırsın yavaştan.. Eğer o gece rüyada sen varsan ve kötü bi rüyaysa o sabah ilk uyandığımda içime dolan korku tam da böyle işte.. Mutlu olduğumuz anlar, gülümsemelerimiz, fısıltılarımız hepsi hava da asılı.. Seni gördüm öfkeni hissettim ya bi de üstüne kavgalar bağırışmalar.. Kabus gibi.. Ki kabus zaten..

*****
 

     Ben senden gideli tam 34 gün oldu.. Gidiyorum dediğim an gittim.. Hayallerinden, rüyalarından hayatından, kabuslarından, umutlarından, geleceğinden..

     Geri dönmemek üzere gittim.. Kalbimi sende bıraktım çıktım hayatından.. Üç beş parça anı aldım yanıma.. Biraz sen kokusu , biraz sensizlik korkusu.. Kapıyı öyle bi çarparak çıktım ki üzerimden kilitlendi .. Ve ben o karanlık ıssız yolda, adın dilimde dua misali , korkarak ama başım dik yürüyorum hala.. Gün aydınlansın yolum belli olsun diye beklerken her gece senin hayalinle sınanmak ruhumu hırpalar oldu.. Kabusun ne kadar acıtırsa kalbimi rüyalarında artık acıtır oldu.. Çünkü sen yoksun ..  Çünkü ben gittim senden..

Candan ileri dediğimi bıraktım arkamda ..

Gittim senden..

*****

Peki sen?

Sen ne zaman gideceksin benden ?






















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)