11 Eylül 2014 Perşembe

!!!

Çıplaklıktan öleceksiniz arkadaş !
Her yaz bacak göğüs görmekten bana gına geldi artık !
Kapalı bi bayan değilim açıklığa karşı da değilim ama herşeyin bi adabı bi  ölçüsü var..
Ben sizin pörsümüş bacaklarınızı sarkmış göğüslerinizi görmek zorundamıyım ya !!
Haber siteleri çıplak et üzerine prim yapma yarışına girmiş resmen..
Zaten doğru düzgün haber veren bi site de yok %'i 80 tecavüz , pedofili, kim nerde soyundu haberleri..
Neden bilmiyorum ama bugün çıplaklar toplumuna sinirlerim fena zıpladı..
Giyinin arkadaş biraz giyinin..
Açacaksanız da dozunda bırakın ki bıktırmayın..
Hayır yani artık öyle bi hale geldik ki 15 yaşında 'çocuk' (!) suratında bi ton makyaj herşeyi meydan da elitlik adına sosyetelik adına rezil bi şekilde sokaklarda..
Bu konu özellikle bugün beni çileden çıkardı !
Gerginliğim affola..

1 yorum:

  1. Bunlardan ben de bıktım artık.Adap yok haya yok terbiye yok ! Aileden gelen bir gevşeklik hep bunların nedeni! Allah ıslah etsin onları

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)