6 Kasım 2014 Perşembe

KARM'AŞIK'

Çook uzun zamandır ayrıyım bloğumdan. Neredeyse 2 ay olmuş uğramayalı buralara. Ama aklımın bi koşesinde dolandı durdu yazma isteği hep.. Ancak ne fırsatım oldu ne ortamım.
2 ayda neler oldu derseniz....

önce isteme nişan;








sonra nikah ( tayin sebebiyle erken kıymak durumuna maruz kaldık);

 


sonra kına;












sonra düğün-1(izmir );






sonra düğün-2 (urfa time);



sonra balayı;




Sonra tayin için tekrar tekrar uğraşıldı ancak tayin çıkmadığı için yeni Şehri'm Urfa'da 1 hafta kalındıktan sonra beni büyüten şehir Kütahya'ya geri dönüldü vs vs.

Bunlar genel olanlar, ufak detaylara girmedim bile .. Bu karmaşada takdir edersiniz ki blog bana everst gibi uzaktı..

Her şeye rağmen şükretmek gerek diye düşünenlerdenim... Aşık olduğu adamla evlenen kaç kişi var ki bu hayatta.. Şanslı olanlardanım..Her ne kadar çiçeği burnunda kocamdan ayrı düşmek beni üzse de Kütahya'yı da bırakırken bi hayli üzülmüştüm.. Kıyamadı bana geri aldı yanına :p

Tabii iklim değişikliğinin getirdiği sersemlik, bol uyku isteği, bolbol alışveriş isteği ve İzmire gitme planlarıyla beraber bloğa kavuşma sevinci içinde mutlu bile sayılabilirim.. Şu an kafam hala darma duman siz bizim düğün klibimizi izleyedurun ben  bi kaç cümle daha karalıycam yakın zamanda ..

Mutlu kalın..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)