7 Ağustos 2013 Çarşamba

BU KİTAPLARI OKUMUŞMUYDUNUZ ???

Hamit İZOL'ün kitaplarını okudunuz mu ? Belki adını bile duymamışsınızdır. Bende kitapyurdunda yaptığım gezinti sırasında fark ettim yazarı. Oysa kendisi Güneydoğu Anadoluda oldukça etkili ve tanınan bir isimmiş.Kendisi İZOL aşiretinin reisi olmakla birlikte Mersinde turizm sektöründe çalışmakta. Yazarla ilgili bilgiyi burdanda edinebilirsiniz Gelelim kitaplara..Kürtün Türk Aşkı.
Samimi bi kitap olmuş . Yazarın dili sade anlaşılır etkileyici. Gözlerinizin dolduğu anlarda olacak sevindiğiniz anlarda. Etkisi okuyucuya geçebilen bir kitap. Türk filmi gibi denir ya aynen öyle. Kitap beni etkisine aldığı için ikinci kitabınıda hemen okudumm. adı Aşiret ve Öteki Yüzü. bu kitabın resmini malesef yükleyemedim :( Tahmin edeceğiniz gibi Doğu kültürü, Aile yapısı, yaşamları, aşklarıyla Güneydoğuyu anlatan bir kitap . Özellikle Güneydoğuda kadınların aile yapısında ve aşiret sisteminde ne kadar etkin rol oynadığının üzerinde durmuş yazar. Konular paralellik göstermekle birlikte yazarın etkileyiciliği buradada devam ediyor .Bunun samimiyetten geldiğine inanıyorum. Elbet sıkıldığınız sayfalarda olacaktır. Sonuçta batı kültüründen oldukça zıt bir kültür anlatılmakta. Ama biraz olsun ilginiz varsa sizi sürükleyeceğinede eminim. Sevmediğim tarafları ise dediğim gibi paralellik gösteren anlar. Önceki kitapta yaşanan bi kaç olay, an, duygu bu kitaptada geçmekte. Umarım bu şu an elimde olan yazarın üçüncü kitabında böyle olmaz. Ağa'nın Akmayan Gözyaşları... ;)
Henüz üç beş sayfa okuduğum için bu kitapla ilgili yorumumu daha sonraya bırakıyorum. Bu kitaplar neden beni bu kadar etkilediye gelirseeekkkkkk emin olun tamamen okuma AŞKı.. :)) Hepinize şeker gibi bi bayram diliyorum.. Çok mutlu dört gün geçirmeniz dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)