13 Kasım 2014 Perşembe

Özledim O'nu

Senden ayrı olduğum her sabah.. Sabah gibi değil.. Ölüm gibi.. Karanlık, soğuk, boğuk, uzak.. Tüm griler ruhumda şuan..

Senden ayrı olduğum her gün, yıl gibi.. Geçmez, bitmez.. Ve kimse bilmez.. Sensizliğin ne olduğunu.. Ne kadar can acıttığını.. Kimse anlamaz..

Sesine, kokuna, sana alışıp hepsini bir günde, bir anda, bir saniyede yitirmenin ne olduğunu kimse bilemez.. Çünkü kimse ben gibi ayrılmadı senden.. Kimse ben gibi gitmedi..

Senden ayrı yaşamak her gün biraz daha yok eden hastalık gibi.. Gün geçtikçe gücümü kaybediyorum.. Her gün biraz daha bitiyorum..

Ama biliyorum ne kadar uzak olsak ta sen benim elimi asla bırakmazsın . Ben her uyuduğumda kokunu kalbimde hissettikçe sen her an benimlesin.. Seni seviyorum.. Her'şeyim..

**********






















 
Mutsuzum çünkü sevdiğim adamdan ayrıyım.
Mutsuzum çünkü onun olmadığı her yer bana ıssız , bana kimsesiz, bana karanlık.. 
Mutsuzum çünkü; Özledim O'nu !
Az bi zaman kaldı tekrar bir arada olmamıza.. Az bi zaman kaldı omzunda uyumaya..
Sadece sabır.. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)