1 Nisan 2014 Salı

Levlâ Vazgeçti

Tuz buz olmuş cam kırıkları gibi ruhum.. Dokunduğun her anı'm batar kalbime.. 'Can kırıkları' der ya bi şarkıda.. Benim de artık ' Can kırıkları'm var.. Yara bere, kan revan, tuz buz.. Can acısını anlatan bütün ikilemeler benim sıfatım uzun zamandır..

*****

En büyük sığınağımızken Güven'imiz  nasıl yürüsün bu ilişki şimdi Güven'siz.. Her şey boş herşey laf her şey yalan.. Beni aksine inandırmaya ne senin gücün yetecek ne benim sabrım.. Evet sabırsızım artık.. Hiç birşeyin üstüne gitmiyorum mesela.. Çizdiğim resimlerde yazdığım yazılarda hata mı oldu.. Silip başa dönmüyorum.. Yırtıyorum sayfaları.. Tahammülüm yok çünkü yanlışlara,hatalara ..

*****

Ben ben değilim artık.. Nasır tutan bişeyler var kalbimde.. Uzaktan bakıyorum bütün aşk hikayelerine.. Biliyorum  çünkü.. Biz gerçek olamadıysak yalan bütün hikayeler.. Sahte bütün sözler.. Ve eksik bütün şehirler..

*****

Yenildiğim tek savaş, gardımı alamadığım tek aşk ve düştüğüm tek Yar sensin..  Ve bu aralar kendime söyleyerek sana seslendiğim tek şarkı var..

 " Levlâ gözünde yaşlarla vazgeçti..."













2 yorum:

  1. AŞK kalbin refleksidir. pişmanlıklar, keşkeler daha çok acıtır insanın canını... can kırıklarını çoğaltır emin ol. bir köşeye bırakmalı her şeyi. hayat 3 günlük dün geçti bugün bitmek üzere ve elimizde sadece yarınlar kaldı, yarınları da heba etmemeliyiz.geç olmadan kaybettiğimiz günleri yaşamalıyız. keşke dönse de bir gün bile olsa onunla olsa:((((

    YanıtlaSil
  2. Ya yarınlar bize çok daha fazla pişmanlıklar ve hayal kırıklıkları ile gelirse ? Bilemeyiz.. Bütün yaşadıklarımızın bizi sınamak için karşımıza çıktığını farz edelim.. Üstelersek çok daha fazla acıyla sınanırız.. Bırak herşeyi gitmesi gereken yere gitsin..Su akar yolunu bulur nasılsa..Yanında olması gereken eğer gerçekse döner dolaşır yine sana gelir zaten.. Gerçek değilse de ne yaparsan yap ne kadar sana gelirse gelsin sonunda gider.. Belki de hayat koca bi kumar.. Kendinden çok fazla ödün vererek oturursan o masaya kaçışı yok kaybedersin..Çok seversen kaybedersin işin özü.. Tecrübeyle sabit ;)

    Yorumun için çok teşekkürler.. Biraz uzun bi cevap oldu ama sıkmamıştır umarım.. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)