20 Nisan 2014 Pazar

UYUMSUZ !


Ben bu filme ba-yıl-dım !




 
Eğer bilim-kurgu dan hoşlanan biriyseniz biraz da aksiyon severseniz mutlaka izlemelisiniz.
Four ve Tris'in yaşadığı aşktan bahsetmiyorum bile ;)
 
 
 
Yaptığımız seçimlerin bize neler yaşatabileceğini ve hayatın nasıl sürprizlerle dolu olduğunu bilemeyiz..
Film bize ne olursa olsun yaptığımız seçimlerin arkasında durmamız gerektiğini anlatıyor.
Kim olduğumuzu anlayabilmenın  ve bunu hayatımızın her alanına yansıtmamızın gerekliliğini etkileyici biçimde göstermiş.
 Ancak kimliğimizi tahlil etmenin kaç yolu olabilir?
Ve sizce yaptığımız seçimler anlık heveslere mi dayalıdır yoksa karakterimize mi bağlıdır?
 Bunların cevabını " Uyumsuz" da bulabilirsiniz..
Açıkçası ben tekrar izlesem mi diye düşünüyorum :)
 


Filmdeki her sahneden hoşlandım.
Abartılı bulduğum yok artık buda yapılmaz dediğim sahne olmadı.
Tabi bu işler biraz da damak tadı misali..
Ama inanın bunu anlamak için bile izlemeye değer..



 
 
**********
 
Film  Veronica ROTH'un aynı isimli kitabından uyarlama..
 
 
Eminim kitabını okumak bana çok daha büyük lezzet verecektir..
 En kısa zaman da okunmak üzere kitap listeme ekledim bile..
Umarım izlediğinizde benim aldığım tadı sizlerde alırsınız..
Hoşça'kalın....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak icin Google hesabınızın olmasına gerek yok..Olmasa da olur..Aşağıda bulunan Yorumlama Biçimi sekmesinden URL' yi seçip isiminizi yazarsanız veya Anonim'i seçip yorumunuzun sonuna isminizi yazarsanız da olur.. Hem de çok güzel olur :)